سجادی جاغرق, سید عبدالله, قرائتی, علیرضا, حیدری, مجید. (1394). نقش رسانه‌های اجتماعی در بازاریابی و تأثیر بر ساختار سازمانی. , 10(شماره 1(پیاپی 28)), 127-143.
سید عبدالله سجادی جاغرق; علیرضا قرائتی; مجید حیدری. "نقش رسانه‌های اجتماعی در بازاریابی و تأثیر بر ساختار سازمانی". , 10, شماره 1(پیاپی 28), 1394, 127-143.
سجادی جاغرق, سید عبدالله, قرائتی, علیرضا, حیدری, مجید. (1394). 'نقش رسانه‌های اجتماعی در بازاریابی و تأثیر بر ساختار سازمانی', , 10(شماره 1(پیاپی 28)), pp. 127-143.
سجادی جاغرق, سید عبدالله, قرائتی, علیرضا, حیدری, مجید. نقش رسانه‌های اجتماعی در بازاریابی و تأثیر بر ساختار سازمانی. , 1394; 10(شماره 1(پیاپی 28)): 127-143.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب