آقازاده, هاشم, روشن دل اربطانی, طاهر, بانی فاضل, سماء. (1394). ارائه مدلی برای بررسی تأثیر رسانه‌ها در ایجاد رغبت به سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار از طریق پیام‌های تبلیغاتی. , 10(شماره 2(پیاپی 29)), 25-36.
هاشم آقازاده; طاهر روشن دل اربطانی; سماء بانی فاضل. "ارائه مدلی برای بررسی تأثیر رسانه‌ها در ایجاد رغبت به سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار از طریق پیام‌های تبلیغاتی". , 10, شماره 2(پیاپی 29), 1394, 25-36.
آقازاده, هاشم, روشن دل اربطانی, طاهر, بانی فاضل, سماء. (1394). 'ارائه مدلی برای بررسی تأثیر رسانه‌ها در ایجاد رغبت به سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار از طریق پیام‌های تبلیغاتی', , 10(شماره 2(پیاپی 29)), pp. 25-36.
آقازاده, هاشم, روشن دل اربطانی, طاهر, بانی فاضل, سماء. ارائه مدلی برای بررسی تأثیر رسانه‌ها در ایجاد رغبت به سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار از طریق پیام‌های تبلیغاتی. , 1394; 10(شماره 2(پیاپی 29)): 25-36.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب