رجبی فرجاد, حاجیه, قاسمی همدانی, ایمان. (1392). تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی و کیفیت ادراک شده برند بر ترجیح برند در شعب بانک صادرات شهرآمل. , 4(2( پیاپی 11و 12 پاییز و زمستان 1392)), 17-25.
حاجیه رجبی فرجاد; ایمان قاسمی همدانی. "تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی و کیفیت ادراک شده برند بر ترجیح برند در شعب بانک صادرات شهرآمل". , 4, 2( پیاپی 11و 12 پاییز و زمستان 1392), 1392, 17-25.
رجبی فرجاد, حاجیه, قاسمی همدانی, ایمان. (1392). 'تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی و کیفیت ادراک شده برند بر ترجیح برند در شعب بانک صادرات شهرآمل', , 4(2( پیاپی 11و 12 پاییز و زمستان 1392)), pp. 17-25.
رجبی فرجاد, حاجیه, قاسمی همدانی, ایمان. تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی و کیفیت ادراک شده برند بر ترجیح برند در شعب بانک صادرات شهرآمل. , 1392; 4(2( پیاپی 11و 12 پاییز و زمستان 1392)): 17-25.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب