رضایی, رامین. (1392). مکانیسم تأثیرگذاری رسانه ها بر فرآیند دستورکارسازی در جریان خط مشی گذاری عمومی. , 4(2( پیاپی 11و 12 پاییز و زمستان 1392)), 39-55.
رامین رضایی. "مکانیسم تأثیرگذاری رسانه ها بر فرآیند دستورکارسازی در جریان خط مشی گذاری عمومی". , 4, 2( پیاپی 11و 12 پاییز و زمستان 1392), 1392, 39-55.
رضایی, رامین. (1392). 'مکانیسم تأثیرگذاری رسانه ها بر فرآیند دستورکارسازی در جریان خط مشی گذاری عمومی', , 4(2( پیاپی 11و 12 پاییز و زمستان 1392)), pp. 39-55.
رضایی, رامین. مکانیسم تأثیرگذاری رسانه ها بر فرآیند دستورکارسازی در جریان خط مشی گذاری عمومی. , 1392; 4(2( پیاپی 11و 12 پاییز و زمستان 1392)): 39-55.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب