وظیفه دوست, حسین, عبدلی, مریم. (1393). بررسی تأثیر استفاده از ظرفیت‌های سازمانی برای افزایش ارزش مشتری (مطالعه موردی: مدیران و کارشناسان بازاریابی بانک سپه). , 5(شماره 1( پیاپی 13و 14 بهار و تابستان1393)), 46-60.
حسین وظیفه دوست; مریم عبدلی. "بررسی تأثیر استفاده از ظرفیت‌های سازمانی برای افزایش ارزش مشتری (مطالعه موردی: مدیران و کارشناسان بازاریابی بانک سپه)". , 5, شماره 1( پیاپی 13و 14 بهار و تابستان1393), 1393, 46-60.
وظیفه دوست, حسین, عبدلی, مریم. (1393). 'بررسی تأثیر استفاده از ظرفیت‌های سازمانی برای افزایش ارزش مشتری (مطالعه موردی: مدیران و کارشناسان بازاریابی بانک سپه)', , 5(شماره 1( پیاپی 13و 14 بهار و تابستان1393)), pp. 46-60.
وظیفه دوست, حسین, عبدلی, مریم. بررسی تأثیر استفاده از ظرفیت‌های سازمانی برای افزایش ارزش مشتری (مطالعه موردی: مدیران و کارشناسان بازاریابی بانک سپه). , 1393; 5(شماره 1( پیاپی 13و 14 بهار و تابستان1393)): 46-60.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب