سرمد سعیدی, سهیل, عبدالهی بجستانی, امیر. (1394). شناسایی و اولویت بندی ابزارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) در صنایع غذایی با استفاده از تکنیکAHP- FUZZY (صنایع غذایی دینا). , 10(29), 85-100.
سهیل سرمد سعیدی; امیر عبدالهی بجستانی. "شناسایی و اولویت بندی ابزارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) در صنایع غذایی با استفاده از تکنیکAHP- FUZZY (صنایع غذایی دینا)". , 10, 29, 1394, 85-100.
سرمد سعیدی, سهیل, عبدالهی بجستانی, امیر. (1394). 'شناسایی و اولویت بندی ابزارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) در صنایع غذایی با استفاده از تکنیکAHP- FUZZY (صنایع غذایی دینا)', , 10(29), pp. 85-100.
سرمد سعیدی, سهیل, عبدالهی بجستانی, امیر. شناسایی و اولویت بندی ابزارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) در صنایع غذایی با استفاده از تکنیکAHP- FUZZY (صنایع غذایی دینا). , 1394; 10(29): 85-100.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب