حیدرزاده, ناهیده, سالاریان, محسن, سالاریان, فاطمه. (1395). تأثیر اعتماد سازمانی بر بهبود مدیریت دانش با توجه نقش واسطه‌ای رهبری خدمتگزار (مطالعه‌ای در اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران). , 7(2(پیاپی 22 تابستان 1395)), 57-70.
ناهیده حیدرزاده; محسن سالاریان; فاطمه سالاریان. "تأثیر اعتماد سازمانی بر بهبود مدیریت دانش با توجه نقش واسطه‌ای رهبری خدمتگزار (مطالعه‌ای در اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران)". , 7, 2(پیاپی 22 تابستان 1395), 1395, 57-70.
حیدرزاده, ناهیده, سالاریان, محسن, سالاریان, فاطمه. (1395). 'تأثیر اعتماد سازمانی بر بهبود مدیریت دانش با توجه نقش واسطه‌ای رهبری خدمتگزار (مطالعه‌ای در اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران)', , 7(2(پیاپی 22 تابستان 1395)), pp. 57-70.
حیدرزاده, ناهیده, سالاریان, محسن, سالاریان, فاطمه. تأثیر اعتماد سازمانی بر بهبود مدیریت دانش با توجه نقش واسطه‌ای رهبری خدمتگزار (مطالعه‌ای در اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران). , 1395; 7(2(پیاپی 22 تابستان 1395)): 57-70.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب