دارابی, علی, مختارپور, مهدی. (1395). بررسی رابطه علی توسعه فرهنگی و عوامل اجتماعی موثر بر مصرف کالاهای فرهنگی در میان جوانان (مطالعه موردی: شهر تهران). , 8(3), 87-102.
علی دارابی; مهدی مختارپور. "بررسی رابطه علی توسعه فرهنگی و عوامل اجتماعی موثر بر مصرف کالاهای فرهنگی در میان جوانان (مطالعه موردی: شهر تهران)". , 8, 3, 1395, 87-102.
دارابی, علی, مختارپور, مهدی. (1395). 'بررسی رابطه علی توسعه فرهنگی و عوامل اجتماعی موثر بر مصرف کالاهای فرهنگی در میان جوانان (مطالعه موردی: شهر تهران)', , 8(3), pp. 87-102.
دارابی, علی, مختارپور, مهدی. بررسی رابطه علی توسعه فرهنگی و عوامل اجتماعی موثر بر مصرف کالاهای فرهنگی در میان جوانان (مطالعه موردی: شهر تهران). , 1395; 8(3): 87-102.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب