زهیری, حسین, امیرحسینی, زهرا, فریدچهر, الهام. (1395). تاثیر قابلیت‌های بازاریابی، نوآوری و گرایش کارآفرینانه از طریق متغیر شبکه اجتماعی برعملکرد (مطالعه موردی بانک قوامین). , 7(3( پیاپی 23 پاییز 1395)), 45-60.
حسین زهیری; زهرا امیرحسینی; الهام فریدچهر. "تاثیر قابلیت‌های بازاریابی، نوآوری و گرایش کارآفرینانه از طریق متغیر شبکه اجتماعی برعملکرد (مطالعه موردی بانک قوامین)". , 7, 3( پیاپی 23 پاییز 1395), 1395, 45-60.
زهیری, حسین, امیرحسینی, زهرا, فریدچهر, الهام. (1395). 'تاثیر قابلیت‌های بازاریابی، نوآوری و گرایش کارآفرینانه از طریق متغیر شبکه اجتماعی برعملکرد (مطالعه موردی بانک قوامین)', , 7(3( پیاپی 23 پاییز 1395)), pp. 45-60.
زهیری, حسین, امیرحسینی, زهرا, فریدچهر, الهام. تاثیر قابلیت‌های بازاریابی، نوآوری و گرایش کارآفرینانه از طریق متغیر شبکه اجتماعی برعملکرد (مطالعه موردی بانک قوامین). , 1395; 7(3( پیاپی 23 پاییز 1395)): 45-60.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب