1.

بررسی تاثیر تصویر ذهنی از کشور خاستگاه نام و نشان تجاری بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری (موردکاوی: شرکت ایران خودرودیزل- مینی بوس کروز)

صفحه 1-11
کامبیز حیدرزاده؛ محمد هاشمی

2.

ارائه مدل مفهومی رفتار مصرف کننده در خرید الکترونیکی

صفحه 13-28
حمید شفیع زاده؛ سید ایمان سیدی؛ ایمان قاسمی دلارستاقی

3.

تاثیر رضایت و بی تفاوتی (اینرسی) بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی: گوشی تلفن همراه)

صفحه 29-46
فاطمه خواجویی؛ شهناز نایب زاده

4.

تعیین عوامل موثر بر بازاریابی محصولات شناسنامه دار (مطالعه موردی: تخم مرغ نشان دار شهر تهران)

صفحه 47-65
ایمان رادی پور؛ ولی بریم نژاد

5.

موضع یابی استراتژیک برند بانک صادرات از دیدگاه مشتریان حقوقی- واحدهای تولیدی خراسان جنوبی

صفحه 67-91
لیلا محمودی؛ سید علیرضا داودی؛ تورج صادقی؛ آذر کفاش پور؛ فاطمه یوسف زاده

6.

بررسی تاثیر ارزیابی های شناختی و عاطفی بر تمایلات رفتاری

صفحه 93-107
محمد علی عبدالوند؛ پرنیا پراخودی مقدم

7.

بررسی هماهنگی میان استراتژی های سطح کسب و کار و بازارگرایی در چارچوب مراحل چرخه عمر سازمان

صفحه 109-125
سید محمد باقری؛ فرشته اصغری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب