1.

بررسی تاثیر کیفیت ارتباطات و تفاهم با مشتری بر روی گفته های شفاهی مثبت

صفحه 1-19
پیمان غفاری آشتیانی؛ مجید زنجیردار؛ ماندانا پناهی وانانی

2.

پذیرش بانکداری همراه توسط مشتریان بانک های ایرانی

صفحه 21-46
مهدی بهبودی؛ امیر عابدینی کشکسرای؛ مرضیه جلیلوند شیرخانی تبار

3.

تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر فروش باتری استارتر سبک (بررسی موردی در شهر تهران)

صفحه 47-62
کریم حمدی؛ حسین وظیفه دوست؛ علی حاجی محمد علی

4.

بررسی تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه نام تجاری

صفحه 63-74
بهرام رنجبریان؛ ادریس محمودی؛ افشین قاسمی

5.

بررسی تاثیر برند گرایی بر عملکرد برند و عملکرد مالی شرکت در شرکت های فعال در شهرک های صنعتی اهواز

صفحه 75-90
پریا قاسمی؛ عبدالهادی درزیان عزیزی

6.

بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی و عملکرد سازمان های خدماتی (مطالعه موردی شعب بانک رفاه در شهر اراک)

صفحه 91-106
سهیل سرمد سعیدی؛ محمد امین جمشیدیان

7.

بررسی عوامل موثر بر پذیرش موبایل بانک توسط مشتریان شعب بانک صادرات شهرستان یزد

صفحه 107-120
امیر رضا کنجکاو منفرد؛ مریم میرحسینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب