1.

بررسی رابطه بین عوامل تاثیرگذار بر عرق ملی مصرف کننده و رفتار خرید در کالاهای خارجی در خراسان رضوی

صفحه 1-14
الهام گوهرجو؛ تورج صادقی؛ احمد زنده دل

2.

بررسی رابطه بین ریسک گریزی و وفاداری به نام تجاری با توجه به نقش اعتماد و احساسات مشتری در این رابطه

صفحه 15-26
شهناز نایب زاده؛ پروانه شهبازی

3.

بررسی تاثیر تصویر ذهنی از نام و نشان تجاری و فعالیت های روابط عمومی ادراک شده بر وفاداری مشتریان

صفحه 27-42
کامبیز حیدرزاده؛ فاطمه ترابی

4.

برآورد مدل انتخاب گسسته تمایز مشتری مبتنی بر بخش بندی (مطالعه موردی بررسی ترجیحات خریداران سایپا)

صفحه 43-62
محمد علی عبدالوند؛ جمشید ناظمی؛ حسین علی مومنی

5.

بررسی تاثیر گرایش به کارآفرینی و اطلاعات بازاریابی بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط استان مرکزی

صفحه 63-77
حسن فراهانی؛ رضا شعبانی؛ هادی غفاری

6.

بررسی عوامل موثر بر پذیرش مصرف ‌کنندگان برای محصولات خاص

صفحه 79-100
علی شهرام فقیهی؛ ولی بریم نژاد

7.

رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری در تبیین اثر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند

صفحه 101-117
مهدی دهقانی سلطانی؛ اسفندیار محمدی؛ یاسان اله پور اشرف؛ کورش سایه میری؛ الهه قهری شیرین آبادی

8.

ارزیابی ارتباط برنامه های وفاداری، وفاداری مشتری و مولفه های وابسته (مطالعه موردی شرکت های توزیع دارو)

صفحه 119-140
سجاد شمسی گوشکی؛ محمد سلگی؛ محمد مهدی بهرام زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب