1.

مدل پذیرش تکنولوژی توسعه یافته جهت اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (مطالعه موردی: شعب بانک تجارت شهرستان یزد)

صفحه 1-15
سید محمود زنجیرچی؛ امیررضا کنجکاو منفرد؛ سید حسن حاتمی نسب؛ ابوالفضل نوری؛ هادی ستارزاده

2.

طراحی الگوی انتخاب بازارهای هدف صادراتی برای محصولات سینمایی کشور

صفحه 17-38
علی اکبر فرهنگی؛ طهمورث حسنقلی پور؛ افسانه مظفری؛ احتشام رشیدی

3.

بررسی تاثیر اعتماد و ریسک ادراک شده بر پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی در بین مشتریان بانک های شهرستان اراک

صفحه 40-61
پیمان غفاری آشتیانی؛ مجید زنجیردار؛ رضا شعبانی

4.

بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک های خصوصی بر اساس مدل سازمان های پاسخ گوی سریع

صفحه 63-79
افسانه زمانی مقدم؛ کوهیار لاهیجی

5.

بررسی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های بیمه (مطالعه موردی: بیمه سامان)

صفحه 81-97
نگین طزری؛ محمد بلوریان تهرانی

6.

میزان حاکمیت مولفه های بازاریابی داخلی و تاثیر آن بر توسعه کیفیت خدمات در بیمارستان افشار یزد

صفحه 100-108
سید محمد یونس فر؛ علی صنایعی؛ آرش شاهین

7.

ارائه ی یک مدل پیشنهادی برای پذیرش بانکداری همراه از دیدگاه مشتریان و مقایسه ی آن با مدل های مطرح جهانی

صفحه 109-132
ساجده کارخانه ی؛ شهریار محمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب