1.

مقایسه مدل تنزیل سود نقدی (DDM) با مدل سود باقیمانده (RIM) در فرآیند تشریح و پیش بینی نوسانات قیمت سهام

صفحه 1-8
رضا شباهنگ؛ علی روحی

2.

بررسی رفتار اعتباری مشتریان تسهیلات مصرفی بخش مسکن با استفاده از شبکه های عصبی امتیازبندی اعتباری

صفحه 9-18
حسین عبده تبریزی؛ محمود البرزی؛ احمد ودادی

3.

طراحی مدل ماتریس شایستگی به منظور تخصیص مناسب افراد به مشاغل

صفحه 19-29
سهراب خان محمدی؛ علی حاجیها؛ جواد جاسبی

4.

عوامل موثر بر نرخ ارز در ایران

صفحه 31-43
محمدرضا شریف آزاده؛ علی حقیقت

5.

ارزیابی رابطه ارزش مورد انتظار مشتری با عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

صفحه 45-58
کامبیز حیدرزاده؛ احمد زنده دل؛ حسین علی سلطانی

6.

مدیریت تکنولوژی اطلاعات به منظور اجرای استراتژی مشتری مداری

صفحه 59-68
دکترعلی دیواندری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب