1.

بررسی تاثیر ادراکات محیط خرید بر هیجانات مصرفی، ارزش درک شده و تمایلات رفتاری گردشگران

صفحه 1-16
کامبیز حیدرزاده؛ آرزو جوان بخت

2.

بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند مواد شوینده از دیدگاه بانوان شهر اصفهان

صفحه 17-34
حامد کرمیان؛ احمدرضا شکرچی زاده؛ ریحانه ریسمانکارزاده

3.

بررسی تاثیر بازارگرایی بر موفقیت محصول جدید با توجه به نقش میانجی متغیرهای سرمایه فکری و قابلیت یادگیری سازمانی

صفحه 35-57
محبوبه زارع زاده مهریزی؛ محمد میرمحمدی صدرآبادی

4.

بررسی تاثیر مدل ارزش ویژه مشتری بر قصد خرید مشتریان شرکت‌های لیزینگ مورد مطالعه (شرکت لیزینگ خودرو غدیر)

صفحه 59-77
احمد راه چمنی؛ فرشته صادقی آذر هریس

5.

بررسی تاثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرف‌ کننده بر قصد خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران)

صفحه 79-99
عادله سمیعی زفرقندی؛ شهناز نایب زاده؛ حسن دهقان دهنوی

6.

شناسایی عوامل تاثیرگذار برپذیرش خدمات دولت الکترونیک از دیدگاه شهروندان (مورد پژوهی: دفاتر پیشخوان دولت در شهر تهران)

صفحه 101-121
منیژه حقیقی نسب؛ سمیرا قاسمی؛ مهدی ترکمان؛ علی قاسمی

7.

بررسی اثر کیفیت خدمات و دانش بانک از مشتریان بر وفاداری مشتریان (با تاکید بر تصویر ذهنی، کیفیت ارتباط با مشتری و رضایتمندی به عنوان متغیرهای واسطه‌گر)

صفحه 123-148
حسین رحیمی کلور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب