1.

بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی

صفحه 1-14
عاطفه شکاری؛ فرج اله رحیمی؛ سیروس کراهی مقدم

2.

بررسی تاثیر رضایتمندی و اعتماد بر وفاداری مشتریان در سازمان های خدماتی (مطالعه موردی شعب بانک ملی در شهر اراک)

صفحه 15-30
محمد امین جمشیدیان

3.

بررسی عوامل موثر بر نوآوری و اعتماد مبتنی بر دانش در پذیرش بانکداری از طریق تلفن همراه

صفحه 31-48
فریده حق شناس کاشانی؛ افشین رهنما قره خان بیگلو؛ علی درستی

4.

بررسی تاثیر ابعاد ادراک قیمت بر خبرگی قیمت و میزان لذت بخشی خرید

صفحه 49-71
پیمان غفاری آشتیانی

5.

ارائه رویکردی مبتنی بر منطق فازی برای ارزیابی میزان رضایت مشتری

صفحه 73-90
حجت اله حمیدی

6.

راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتری؛ محصولات لپ تاپ، گوشی همراه و خودرو

صفحه 91-105
اسماعیل شاه طهماسبی؛ خبات نسائی

7.

تحلیل تاثیر تبلیغات اینترنتی بر بازار صنعتی در ایران با تکنیک دیماتل فازی و رویکرد سیستمی: مطالعه موردی سایت های تبلیغاتی ایران

صفحه 107-124
رضا رادفر؛ علی شهابی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب