1.

کاوشی نظری پیرامون پدیده جهانی‌شدن و امپریالیسم فرهنگی- رسانه‌ای: یکسان‌سازی و همگونی فرهنگی

صفحه 9-24
میثم فرخی

2.

ارائه مدلی برای بررسی تأثیر رسانه‌ها در ایجاد رغبت به سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار از طریق پیام‌های تبلیغاتی

صفحه 25-36
هاشم آقازاده؛ طاهر روشن دل اربطانی؛ سماء بانی فاضل

3.

بررسی نقش تلویزیون در تحکیم ارزش‌های ادبیات کودکان و نوجوانان

صفحه 37-52
هما درودی؛ نادیا رمضانی

4.

فرهنگ بومی در شبکه استانی سیمای مرکز کرمان

صفحه 53-62
روح‌الله احمدزاده کرمانی؛ علی سلطانی

5.

بررسی تاثیر فناوری‌های نوین ارتباطی بر جوانان (اینترنت)

صفحه 63-74
آمنه بختیاری

6.

بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با توانمندسازی روزنامه نگاران روزنامه‌های سراسری چاپ تهران

صفحه 75-88
حسن خجسته باقرزاده؛ امید جهانشاهی؛ علی دلاور؛ محمد سلطانی‌فر

7.

بررسی نقش برنامه‌های آموزشی و سریال‌های شبکه 5 تلویزیون در آموزش مهارت‌های شهروندی

صفحه 89-98
عبدالرضا شاه‌محمدی؛ سعیده سادات هاشمی‌پور

8.

بررسی تاثیر برنامه‌های ماهواره‌ای بر رشد اجتماعی نوجوانان دبیرستان‌های دخترانه و پسرانه مهرشهر کرج

صفحه 99-112
لیلا نیرومند؛ زهرا محمدزاده

9.

دیپلماسی رسانه‌ای؛ توان نوین استراتژیک کشورها

صفحه 113-122
رها خرازی آذر

10.

نگره‌ای بر چالش‌های سایبر فمینیسم از فناوری‌های نوین اطلاعاتی

صفحه 123-140
بهاره نصیری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب