1.

آینده‌پژوهی تجاری‌شدن آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران؛ ضرورت یا الزام!

صفحه 1-14
علی رضا همتی؛ محمد علی گودرزی؛ ابراهیم حاجیانی

2.

بررسی ساختارهای فکری و مفاهیم کلیدی در آینده‌پژوهی و ارائه چارچوب اجرای مطالعات آینده‌پژوهی

صفحه 15-26
اردشیر سیاح مفضلی؛ علیرضا اسدی

3.

بررسی موضوع مهاجرت به تهران با استفاده از روش تحلیل لایه لایه علّی

صفحه 27-40
علیاله قنبری

4.

سنجش سواد الکترونیکی و بررسی ارتباط آن با آینده فعالیت های بازرگانی در شرکت های کوچک و متوسط (SME)

صفحه 41-53
علی جلیلی مجارشین؛ عباس طلوعی اشلقی

5.

شناسایی و اولویت بندی مؤلفه های قابلیت های آینده نگاری استراتژیک،مدیریت بحران و چابکی منابع انسانی در سازمان انتقال خون اصفهان با استفاده از تکنیک دلفی و AHP

صفحه 55-68
مصطفی آقاحسینی اشکاوندی؛ حسین رضایی دولت آبادی؛ سیداکبر نیلی پور طباطبایی

6.

مروری بر الگوهای روش تحلیل تاثیر متقابل و معرفی الگویی با منطق همبستگی

صفحه 69-85
ابراهیم حاجیانی؛ علی رضا همتی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب