1.

نقش رسانۀ ملی در تغییر فرهنگ کارآفرینی در ایران امروز

صفحه 7-20
علی اصغر رحمتی؛ علی اکبر فرهنگی

2.

صورت‌بندی‌های گفتمانی قهرمان در سینمای حادثه‌ای بعد از انقلاب تحلیل گفتمان فیلم‌های افعی و سناتور

صفحه 21-36
علی دلاور؛ طاهره کوپالی

3.

منابع کسب خبر اصحاب رسانه و میزان اعتماد به این منابع

صفحه 37-50
روح اله احمدزاده کرمانی؛ سمیه داوری کیش باستانی

4.

تاثیر فیلم‌های آموزشی بر تغییر نگرش دانش‌آموزان دختر مقطع دبیرستان دماوند نسبت به سوء مصرف مواد مخدر

صفحه 51-63
مریم طاهریان؛ محمدرضا رسولی؛ احمد ابوحمزه

5.

تحلیل گفتمان انتقادی سیاست‌های رسانه‌ای بی‌بی‌سی فارسی (مطالعه موردی: برنامه «صفحه 2 آخر هفته»)

صفحه 65-76
سینا تفنگ‌چی؛ هاجر کاظمی

6.

نقش رسانه‌ها در افزایش مشارکت مردمی‌در مدیریت شهری (مطالعه موردی: منطقه 4 شهر تهران)

صفحه 77-89
حسین مجتبی زاده خاقانی؛ مجتبی رحمتی؛ لطیفه گودرزی

7.

جایگاه رسانه‌های ارتباط جمعی در آموزش نگرش و اخلاق زیست محیطی

صفحه 91-100
اوین حبیبی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب