1.

شناسایی قابلیت های پویا در صنعت داروسازی با استفاده از نظریه داده بنیاد

صفحه 1-11
معصومه کاظمی؛ سید محمد مقیمی؛ علی اصغر پورعزت

2.

آینده‌نگاری و اولویت‌گذاری فناوری‌های کلیدی اطلاعات و ارتباطات در حوزه انتشار برای سازمان صداوسیما

صفحه 13-28
سعید قربانی؛ سیاوش صلواتیان؛ عمار اعتمادنیا

3.

چشم‌اندازی آینده‌پژوهانه در سیاست‌گذاری آرمان‌شهرِ مهدوی

صفحه 29-39
محمود علیپور گرجی؛ رشید رکابیان

4.

ارائه مدلی برای توسعه چابکی سازمانی در صنعت معدن کشور

صفحه 41-56
امیر توکلی رودی؛ آرش شاهین؛ اکبر نیلی پور طباطبایی

5.

آینده نگاری بررسی خصوصی سازی بانکهای دولتی با سود آوری آنها (مطالعه موردی بانک ملت)

صفحه 57-68
صدیقه طوطیان اصفهانی؛ رضا یاری فر؛ رضا جمالی

6.

شناسایی و رتبه بندی موانع تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی ( مورد مطالعه: دانشگاه اصفهان )

صفحه 69-86
مرتضی راعی دهقی

7.

طراحی مدل بهبود عملکرد نمایشگاه های تجاری در ایران: از دید غرفه داران

صفحه 87-100
هوشنگ گودرزی؛ حسین وظیفه دوست؛ سید جمال الدین طبیبی؛ هاشم نیکومرام

8.

ارائه مدل مدیریت ارتباط با مشتری برای کسب و کارهای مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی

صفحه 101-120
حسین دانش مهر؛ رضا رادفر؛ کامبیز حیدرزاده

9.

شناسایی و اولویت بندی مهمترین عوامل تأثیرگذار بر تصمیم گیری مصرف کنندگان در انتخاب کالاهای تولید داخلی با هدف ارائه الگوی مصرفی کالاهای ایرانی (در راستای حمایت از تولید ملی)

صفحه 121-134
فیروزه حاجی علی اکبری؛ نرگس صدیقیان

10.

روابط بین پایه های قدرت با ویژگی های شخصیتی کارآفرینی و تعهد سازمانی نقش میانجی عدالت رویه ای

صفحه 135-148
فرهاد محبوب خواه؛ یوسف بیگ زاده

11.

واکاوی نقش اتاق فکر بانک رفاه کارگران بر دستور کار مورد مطالعه : (ساختمان مرکزی)

صفحه 149-160
فاطمه السادات ابوالمعالی؛ کرم الله دانشفرد

12.

ارائه چارچوبی برای عشق به برند در میان مصرف کنندگان ایرانی با تحلیلی بر پیشایندها و پیامدهای آن

صفحه 161-176
سمیه علی نژاد؛ مسعود کیماسی؛ محمدعلی شاه حسینی

13.

تحلیل مدل پیشایندهای مهارت ‌سیاسی مدیران در سازمان‌ دولتی

صفحه 177-194
ثمین یوسفی؛ مسعود پورکیانی؛ مهرداد گودرزوندچگینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب