1.

بررسی اثر تعدیلی ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول، بر رابطه بین رضایت مشتری با تمایل به خرید در تجربه یک محصول جدید

صفحه 1-16
کامبیز حیدرزاده؛ معصومه ورامینی

2.

ارائه الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه بانکداری خرد

صفحه 17-35
محمد علی عبدالوند؛ مهرنوش نجفی

3.

بررسی تأثیر هدایای تبلیغاتی بر ارزیابی کلی مصرف‌کننده (مطالعه موردی: مشتریان محصولات ایرانسل شهر اصفهان)

صفحه 37-48
افشین مرتضی زاده؛ شهناز نایب زاده؛ ابوالفضل صادقیان

4.

رابطه مدیریت ارتباط با مشتری، کیفیت خدمات و رضایت استفاده کنندگان در سازمان های خدماتی (بررسی موردی خانه سالمندان)

صفحه 49-65
کیهان کیا؛ وحیدرضا میرابی؛ امین مظفری

5.

ساختاریابی الگوی مشغولیت‌ها و پیامدهای زندگی غذایی مصرف‌کنندگان؛ شواهدی از مراجعین فروشگاه‌های زنجیره‌ای

صفحه 67-82
سامان شیخ اسمعیلی؛ سنا حزباوی

6.

مطالعه تأثیر قابلیت‌های بازاریابی بر مزیت رقابتی و عملکرد تجاری شرکت‌های بیمه (مطالعه تطبیقی بیمه‌های تأمین اجتماعی و خدمات درمانی)

صفحه 83-96
محمود جعفرپور؛ الناز نبی زاده مامانی؛ محدثه دهقان چاچکامی

7.

تأثیر اقدامات بازاریابی بر کیفیت رابطه برند سازمانی در صنعت بانکداری مورد مطالعه: بانک‌های خصوصی شهر یزد

صفحه 97-114
سیدمهدی میراحمدی باباحیدری؛ سیدمحمد طباطبائی نسب

8.

مطالعه رضایت‌مندی مشتری در زنجیره‌های تأمین یکپارچه (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه استان کرمانشاه)

صفحه 115-128
سارا منصوری؛ کامران نظری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب