1.

تاثیر منابع مختلف مالی (بودجه شخصى در برابر بودجه شرکتى) بر نحوه قضاوت درباره عدالت قیمتى و قصد خریدهاى بعدى

صفحه 1-26
مهسا زیبائیان؛ شهرزاد چیت ساز؛ حمید سعیدی

2.

بررسی استراتژی کسب و کار جهانی سازگار با محیط زیست بر عملکرد صادرات سبز

صفحه 27-40
مریم غیاث آبادی فراهانی؛ پیمان غفاری آشتیانی

3.

بررسی تاثیر نگرش، هنجارهای ذهنی و کنترل رفتاری بر قصد خرید کالاهای قاچاق (مورد مطالعه لوازم آرایشی و بهداشتی)

صفحه 41-52
نادعلی سلطانی؛ محمدصالح نوروزی

4.

بررسی اثرمیانجی سیاست‌های سازمانی درتاثیر بین جو کاری اخلاقی برتعهد عاطفی و عملکرد خدمات مشتری فعالانه در شعب بانک سپه شهر شیراز

صفحه 53-63
سید علیرضا موسوی

5.

شناخت عوامل بازینمایی و تاثیر آنها در جذب و نگهداری مشتریان کسب و کارهای اینترنتی (مورد مطالعه: دیجی کالا)

صفحه 65-76
محمود محمدی

6.

تاثیر فرهنگ و محتویات تبلیغات شوخ طبعانه بر قصد خرید محصول در چارچوب نگرش‌ها و ادراکات مشتریان

صفحه 77-93
سیدمحمد باقری؛ آزیتا قلی پور گودرزی

7.

بررسی نزدیک بینی بازاریابی مدیران با اعمال متغیرهای میانجی:ارتباط شرکت با مشتریان ومشورت کردن با پرسنل واحد فروش

صفحه 95-109
هما درودی؛ ساناز مرادی

8.

تاثیر بازاریابی رابطه‌مند بر کیفیت روابط مشتری – فروشنده و عملکرد مالی

صفحه 111-132
عسکر عسگرپور؛ احمد راه چمنی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب