1.

مطالعه تجربی تأثیر استرس بر خرید وسواسی با نقش تعدیل‌گر جنسیت

صفحه 1-18
کامبیز حیدرزاده؛ کبری نجفی؛ نسرین سلیمانی

2.

شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی بانکداری شرکتی با نقش متغیر میانجی مدیریت ارتباط با مشتری "پژوهش ترکیبی"

صفحه 19-35
محمد علی عبدالوند؛ مهدی بنی اسدی

3.

نقش مسئولیت اجتماعی شرکتی بر وفاداری مشتریان در بخش بانکداری

صفحه 37-49
محمد جواد تقی پوریان؛ مهسا مشایخ بخش؛ آزاده محمدپور؛ سپیده عطایی

4.

ارایه الگوی کسب و کار تجارت الکترونیک در بازارهای صنعتی با تأکید بر نقش زنجیره ارزش

صفحه 51-61
اصغر باباپور؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ زهرا علیپور درویش

5.

تأثیر ویژگی‌های شخصیتی بیمه‌گذار بر شخصیت برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه: شرکت‌های بیمه ایران در شهرستان لنگرود)

صفحه 63-75
فرانک خدایاری؛ صدیقه طوطیان اصفهانی؛ رقیه تاج بر پرشکوهی

6.

تحلیل عوامل مؤثر بر نگرش مدیران به بازاریابی ورزشی در هیأت‌های ورزشی استان مرکزی

صفحه 77-95
محسن اسمعیلی؛ شمس الدین رضائی؛ طهماسب شیروانی

7.

بازاریابی احساسی، قابلیت‌های دینامیک و سودآوری سازمانی

صفحه 97-110
مجتبی پورسلیمی؛ انوش امیدی

8.

بررسی عوامل مرتبط با میزان فروش محصولات توسط پایانه‌های فروش (خرده‌فروشان) (ویژه صنایع غذایی شهر کرج)

صفحه 111-127
راحله کاظمی؛ رضا نویدی نکو؛ علی اکبر میرزایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب