1.

بررسی تأثیر کیفیت ادراک شده و امنیت ادراک شده خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه برند

صفحه 1-20
محسن خون سیاوش؛ الیکا امیراصل؛ مجید محمدی پور پامساری

2.

تأثیر خودپنداره فردی (جمع‌گرا در برابر فردگرا) و حس نوستالژی بر نگرش و قصد توصیه و خرید مصرف‌کنندگان محصولات مواد غذایی

صفحه 21-33
مریم مجنونیان نوش آبادی؛ حمید سعیدی؛ شهرزاد چیت ساز

3.

بررسی تطبیقی تأثیر برجستگی برند بر تصمیم‌گیری به خرید در لوازم خانگی ایرانی و خارجی با رویکرد داده بنیاد

صفحه 35-57
نیوشا ده بینی؛ محمد حقیقی؛ عبدالخالق غلامی چنارستان علیا

4.

رابطه‌سنجی عوامل مدیریتی، فنی و محیطی با تمایل به پذیرش کسب و کار الکترونیک در میان شرکت‌های کوچک و متوسط توزیع کننده محصولات دارویی در شهر تهران

صفحه 59-81
نوشین طویلی؛ محمدرضا رمضانی قمی

5.

بررسی تأثیر تحریف‌های شناختی بر تصویر ذهنی برند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت همکاران سیستم)

صفحه 83-94
ندا مرادی؛ محمد غفاری

6.

ارزیابی تأثیر آمیخته بازاریابی بر برچسب خصوصی ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: محصولات لبنی)

صفحه 95-103
انیسه قدرتی؛ مقدسه محمدیان

7.

راحتی تحویل خرید آنلاین و تأثیر آن بر افزایش رضایت مشتری

صفحه 105-120
عباس احمدی؛ سید احمد حیدری

8.

بررسی تأثیر ادراک از منصفانه بودن قیمت بر تمایل به خرید مصرف‌کننده محصولات سامسونگ (مطالعه موردی: شهروندان اراکی)

صفحه 121-134
علی اکبر میرزایی؛ محمدکریم قلعه نویی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب