1.

بررسی رابطه بین رشد فروش و بازده دارایی‌ها با پاداش هیأت مدیره شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

صفحه 1-12
سید علیرضا موسوی

2.

تأثیر نوآوری باز بر موفقیت توسعه محصول جدید در صنعت غذایی (مورد مطالعه: شرکت گلستان)

صفحه 13-28
آرزو تقی زاده؛ آصف کریمی

3.

تأثیر تمایل کارآفرینانه بر رفتار کسب‌وکارهای نوپا با نقش تعدیل‌گر فرهنگ ملی

صفحه 29-40
کیانوش خسروی؛ حسن مجیدی دیزج

4.

نشانه‌شناسی بلاغت کلامی در تبلیغات چاپی – مطالعه چند موردی

صفحه 41-56
مسعود کیماسی؛ مزدک انوشه؛ وحیده اسدزاده

5.

ارائه مدل تأثیر عوامل نمایشگاه‌ ورزشی بر راهبردهای موفقیت تجاری محصولات ورزشی

صفحه 57-72
حمید رضا نکو آبادی؛ رسول نظری؛ الهام مشکل گشا

6.

تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش مشتری با نقش میانجی جهت‌گیری بازار در بنگاه‌های کوچک و متوسط

صفحه 73-89
اسماعیل شعبانی نژاد؛ بهناز فروغ نعمت اللهی؛ میثم محمدرضایی

7.

بررسی تأثیر مشتری‌مداری بر عملکرد صادراتی شرکت‌های صادرکننده لوازم منزل با در نظر گرفتن تأثیر اعتماد، ارتباطات و تعهد رفتاری به کمک روش بیزی

صفحه 91-106
فاطمه خانمحمدی؛ محسن خون سیاوش؛ محمد علی عبدالوند


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب