1.

بررسی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر در شهرت رسانه‌ای کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها

صفحه 7-22
پریسا نظامی؛ سید مهدی شریفی؛ عباس نرگسیان؛ مهران رضوانی

2.

نقش شایعه های اقتصادی بر روند توسعه ملی و راه های رسانه ای مقابله با آن با تاکید بر شبکه اجتماعی تلگرام

صفحه 23-31
شهرام جرجانی

3.

جایگاه حقوق و مسئولیت‌های اجتماعی روزنامه‌نگاران در مطبوعات امروز ایران (بررسی دیدگاه‌های روزنامه‌نگاران، استادان ارتباطات، حقوقدانان و مدیران مسئول روزنامه‌ها)

صفحه 33-44
مهدیه شکری؛ مهدخت بروجردی علوی

4.

راهکارها‌ی بهینه سازی نظام اطلاع رسانی شهرداری تهران با رویکرد استفاده از نخبگان مردمی در توسعۀ اقتصاد شهری

صفحه 45-62
حمیدرضا حسینی دانا

5.

نحوۀ برجسته‌سازی مهمترین مسائل اجتماعی جامعۀ ایران در اخبار سیمای جمهوری اسلامی ایران (مطالعۀ موردی: بخش خبری 30 :20)

صفحه 63-86
اردشیر زابلی زاده؛ جواد صادقی؛ مهرداد حاجیوند دستگردی

6.

«نقش مؤلفه‌های شناختی و زیبایی شناختی سواد رسانه‌ای در توسعه سرمایه اجتماعی در بین شهروندان تهرانی»

صفحه 87-110
علی خوش زبان

7.

بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینانه

صفحه 111-124
آیدین سلام زاده؛ مهدی تاج پور؛ الهه حسینی

8.

بررسی کارکرد روابط عمومی سازمانها در مدیریت بحران بلایای طبیعی مطالعه موردی عملکرد روابط عمومی بنیاد مسکن استان تهران در بازسازی مناطق زلزله زده قصر شیرین

صفحه 125-145
حامد حاجی؛ افسانه مظفری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب