1.

بررسی تأثیر انواع ترفیعات فروش بر نمایش برند در هایپرمارکت‌ها و مزایای درک شده توسط مشتری: مطالعه تجربی

صفحه 1-14
آیدا مریخ نژاد اصل؛ کامبیز حیدرزاده؛ رحیم محترم

2.

تأثیر قابلیت‌های بازاریابی خارجی و درگیری ذهنی مشتریان بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری محصول و استراتژی انعطاف‌پذیر

صفحه 15-31
مصطفی حسین زاده؛ شادان وهاب زاده؛ هرمز مهرانی

3.

تأثیر شهرت و کیفیت وب‌سایت‌ها بر احساس، ریسک درک شده و قصد خرید مشتریان از فروشگاه‌های‌ آنلاین (مطالعه موردی: وب‌سایت دیجی‌کالا)

صفحه 33-52
علی خورسند دلچه؛ صدیقه جلال پور

4.

بررسی تأثیر لذت محتوا و لذت روابط اجتماعی در شبکه اینستاگرام بر قصد خرید مشتری؛ تبیین نقش واسطه‌ای تشدید مشتری

صفحه 53-71
میلاد مرادی دیزگرانی؛ ابوذر آقایی کردشامی

5.

ارائه مدل اهرم‌سازی برند باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد

صفحه 73-88
نرگس بنکدارچیان؛ رسول نظری؛ ایمان باستانی

6.

پیامدهای اجرای بازاریابی علّی در سیستم بانکی و تأثیر آن بر وفادارسازی مشتریان به بانک‌ها

صفحه 89-106
علی ولی پور؛ محمود نورائی؛ کامیار کاوش

7.

بررسی عوامل مؤثر بر مصرف‌کنندگان خرید اینترنتی با روش گرند تئوری

صفحه 107-124
مهدی محمودزاده؛ حسین ذوالفقار دهنوی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب