1.

بررسی نقش تعدیل‌کننده تنوع طلبی، نوآوری و مستعد بودن مصرف‌کننده بر رابطه بین رضایت با وفاداری رفتاری مشتری

صفحه 1-22
فائزه رضایی؛ کامبیز حیدرزاده

2.

ارائه مدل تأثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر رفتار مصرف‌کننده در استارت آپ‌های حوزه فناوری نوین

صفحه 23-37
حمیده رشادت جو؛ امیر ابراهیم پور

3.

تأثیر محرک‌های جذابیت برند بر تعهد به برند و تبلیغات شفاهی مثبت با نقش میانجی‌گری هویت‌پذیری مصرف‌کننده از برند

صفحه 39-53
زهرا محمدی؛ فرانک خدایاری؛ صدیقه طوطیان

4.

تأثیر قابلیت حسگری بازار بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری و سیستم مدیریت برند

صفحه 55-72
علی اکبر خادمی؛ احسان بدری؛ هانیه فرازنده

5.

بررسی رابطه میان مدیریت استعداد، سرمایه فکری و رقابت در بازار محصول

صفحه 73-83
علی حبیبی؛ آرزو زیاری

6.

اثر بازارگرایی صادرات و جهت‌گیری راهبردی بر عملکرد صادراتی از طریق قابلیت پویای مدیریت دانش

صفحه 85-104
غفار تاری؛ مریم عبدلی

7.

ارزیابی و مقایسه تطبیقی کارکردهای انواع بارنامه‌های بین‌المللی دریایی

صفحه 105-119
سعید حسنی؛ کارن روحانی؛ ایرج رضایی نژاد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب