1.

بررسی آثار و نقش دوره های آموزش غیر رسمی در توسعه پایدار روستایی (مطالعه موردی: دهستان احمدآباد بخش تخت سلیمان شهرستان تکاب)

صفحه 7-20
محمد صادق علیائی

2.

اثر اعتماد نهادی بر عملکرد کارکنان وزارت ورزش و جوانان

صفحه 21-28
مهیار قوچوند؛ مجید سلیمانی؛ آزاده سید عالی نژاد

3.

تحلیل جامعه شناختی فقر فرهنگی در تکرار انحرافات اجتماعی و بازگشت به زندان در زنان زندانی (ندامتگاه مرکزی زنان شهرستان اراک سال 1397)

صفحه 29-41
حورا کیخسروی؛ علیرضا کلدی؛ حسین آقاجانی مرساء

4.

تبیین امکانات و ابزارهای رسانه‌های جمعی بر شکل گیری حکمرانی خوب در جوامع در حال توسعه (با تاکید بر تجربیات جهانی)

صفحه 43-61
علی دماوندی کناری؛ سید علی طباطبایی پناه؛ سوسن صفاوردی

5.

طراحی الگوی توسعه سرمایه فرهنگی در نظام آموزش ‌و پرورش ایران

صفحه 63-80
حمیدرضا بازگلی؛ محمود صفری؛ محمد نقی ایمانی

6.

شبکه های اجتماعی سایبری و توسعه فرهنگی

صفحه 81-91
مستوره عزت زاده

7.

بررسی و تحلیل استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی دو گروه زنان مطلقه و همسردار شهر مشهد

صفحه 93-102
زهرا سرائیان؛ سید علی رحمان زاده؛ نوروز هاشم زهی

8.

تدوین و تبیین الگویی برای هوشمندترسازی دانشگاه ها با تراز جهانی

صفحه 103-117
سپیده گلیجانی مقدم؛ محمد خانی کامران؛ نادرقلی قورچیان؛ امیر حسین محمد داودی

9.

صنعت بانکداری نوین و توسعه در ایران

صفحه 119-135
محمد زمان محمدی رئیسی؛ سروش فتحی؛ حبیب الله کریمیان

10.

مطالعه ارزیابی تاثیرهای اجتماعی مسکن مهر در نقطه های شهری اردبیل

صفحه 137-154
سید محمدرضا رشیدی آل هاشم؛ محسن هادی طحان؛ محمد فتحی

11.

تبیین الگوی توسعه ای و آموزش کارآفرینی با رویکرد توانمندسازی شغلی (مطالعه موردی: مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران)

صفحه 155-166
ماشاالله ولیخانی؛ محسن ولیئی

12.

بازار، تحولات ارزشی و توسعه: تفاوت های نسلی در ارزش های کسب‌وکار در میان بازاریان شهر اصفهان

صفحه 167-184
حسن ثقفیان؛ منصور حقیقتیان؛ شاپور بهیان

13.

تحلیل تماتیک توسعه اجتماعی زنان با تأکید بر توانمندسازی پایدار

صفحه 185-198
محمدرضا حسینی

14.

تبیین و تحلیل عوامل فرهنگی مؤثر در تعارض ارتباطات میان فردی (مورد مطالعه :کارکنان دیوان عدالت اداری استان تهران)

صفحه 199-215
میثم شمسیان؛ لیلا نیرومند؛ سمیه تاجیک اسماعیلی؛ نوروز هاشم زهی

15.

طراحی مدل با ابعاد عوامل مؤثر و نتایج کیفیت رابطه بانک با مشتریان شرکتی

صفحه 217-232
حمیدرضا نعمتی؛ کریم حمدی؛ سید عباس حیدری؛ محمد حسن بهزادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب