1.

طراحی الگوی مفهومی اقتصاد مقاومتی در بانک‌ها، مؤسسات مالی و اعتباری کشور

صفحه 1-28
محمود ضیایی؛ هاشم نیکومرام؛ کریم حمدی

2.

بررسی تفاوت تأثیر مشغولیت ذهنی با برند (مصرف محتوا و مشارکت در محتوا) در شبکه‌های اجتماعی بین نسل X و Y

صفحه 29-50
سارا رستمی زاد؛ کامبیز حیدرزاده؛ فرشته لطفی زاده

3.

تأثیر تصویر برند، رفتاراخلاقی و کیفیت خدمات بر وفاداری بیماران با متغیر میانجی رضایت (مطالعه موردی: مراکز خصوصی چشم پزشکی تهران)

صفحه 51-69
امیرحسین صمدزاده؛ محمد علی عبدالوند؛ محسن خون سیاوش

4.

همکاری در برندسازی از طریق انگیزه مشارکتی مشتریان در رسانه‌های دیجیتال

صفحه 71-86
علی اکبر خادمی؛ علی برومندنسب؛ هانیه فرازنده

5.

بررسی تأثیر اصالت رستوران بر ارزیابی مصرف‌کننده از ارزش‌های درک شده از محصول با توجه به نقش میانجی دلبستگی مکانی

صفحه 87-105
مصیب درویش

6.

عوامل مؤثر بر رفتار تغییر برند سبز در مصرف‌کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی طبیعی (مطالعه موردی: محصولات سینره)

صفحه 107-130
کیانا خیری؛ رسول عسگرپور

7.

ارائه مدل ارتباط برند – مشتری در شبکه اجتماعی اینستاگرام

صفحه 131-149
شهرام هاشم نیا؛ اوژن کریمی؛ نازنین امامقلی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب