1.

تأثیر اعتماد، خدمات مشتری و راحتی بر تمایل به خرید آنلاین با نقش واسط نگرش به خرید آنلاین (مطالعه موردی: دیجی استایل)

صفحه 1-19
صدف چنکشی؛ پیمان غفاری آشتیانی؛ سید جلال الدین حسینی غنچه

2.

بررسی رابطه بین ارزش‌های لاکچری و نگرش مشتریان بر قصد خرید آن‌ها در هنگام سفر با میانجی‌گری تصویر غذا

صفحه 21-39
اصغر مشبکی اصفهانی؛ علی عابدینی؛ داریوش طهماسبی

3.

تأثیر ادراکات اخلاقی بر قصد خرید با نقش هویت‌پذیری مصرف‌کننده از سازمان و اعتماد به برند (مورد مطالعه: مشتریان تلفن همراه سامسونگ)

صفحه 41-65
محمد علی نسیمی؛ سمیرا پالی

4.

تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی با اتخاذ نقش میانجی ارتباطات بازاریابی مورد مطالعه: شرکت فرودگاه‌های کشور

صفحه 67-83
صدیقه محمداسماعیل؛ مرضیه تهم

5.

بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی داخلی بر تعهد کارمندان ادارات شهرداری زنجان با نقش میانجی نگرش کارکنان نسبت به کار

صفحه 85-110
وحیده علیپور؛ محمد باشکوه اجیرلو؛ عاطفه مهری بازقلعه؛ انیس مهری بازقلعه

6.

تأثیر نوآوری در مد بر ارزش برند از دیدگاه مصرف‌کنندگان

صفحه 111-125
سید محمد شمس زاده علوی

7.

تأثیر بازارگرایی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی اثربخشی و قابلیت‌های بازاریابی (مطالعه موردی: شرکت‌های صادراتی شهر اهواز)

صفحه 127-141
عاطفه باقری کهیش؛ قاسم بخشنده

8.

بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر برندینگ در مراکز درمانی بر اساس مدل خودسازماندهی

صفحه 143-151
امیرحسین صمدزاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب