1.

تبیین مدل عملکرد صادراتی فرآورده‌های نفتی ایران

صفحه 1-20
زهرا مهدوی ثابت؛ محمدعلی عبدالوند؛ کامبیز حیدرزاده؛ محسن خون سیاوش

2.

بررسی رابطه بین محدودیت‌های تأمین مالی با رقابت در بازار محصول و تمرکز بر مشتری (مطالعه موردی: شرکت‌های خودرویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)

صفحه 21-34
سید علیرضا موسوی؛ میترا قاسمی پناه

3.

نقش تمرکز بر استراتژی‌های نوآوری در تقویت تجاری‌سازی محصولات و خدمات در شرکت‌های کوچک تا متوسط (SME)

صفحه 35-50
اکبر محمدی؛ بهنام رضایی آسیابر؛ سحر بابایی

4.

بررسی نقش بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه: اثر میانجی‌گری سرمایه انسانی (مورد مطالعه: شرکت‌های کوچک و متوسط دانش‌بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران)

صفحه 51-67
حمید کاکایی؛ عامر دهقان نجم آبادی؛ مهسا فتوحی زاده؛ علیرضا اسدزاده

5.

طراحی و تدوین مدل بومی تبلیغات ویروسی برای خرده‌فروشی‌های اینترنتی با استفاده از روش داده بنیاد

صفحه 69-86
منیر السادات میراحمدی؛ یزدان شیرمحمدی؛ سید مهدی جلالی

6.

طراحی مدل جامع بازاریابی ورزش‌های تفریحی: رویکردی فناوری محور

صفحه 87-107
جواد فسنقری؛ رسول نوروزی سید حسینی؛ مرجان صفاری؛ هاشم کوزه چیان

7.

بررسی تأثیر شخصی‌سازی رسانه اجتماعی بر ارزش درک شده برند و وفاداری برند با نقش میانجی تعامل برند و مصرف‌کننده (مورد مطالعه: شرکت اسنپ)

صفحه 109-126
ماریا حسین زاده شیرذیلی؛ فرزاد آسایش؛ محمدرضا قربانیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب