1.

بررسی تأثیر دانش استراتژیک و قدرت ساختاری مدیران ارشد‌ اطلاعات بر عملکرد سازمان-های دولتی با نقش میانجی همگون‌سازی سیستم‌ها

یاسمن نوروزی نیک؛ محمد مهرآیین؛ فریبرز رحیم نیا

2.

طراحی مدل آینده پژوهی از همسویی استراتژی های بازاریابی بین الملل در بخش پایین دستی صنعت نفت ایران

ایمان محمدعلی تجریشی؛ سینا نعمتی‌زاده؛ حسن اسماعیل پور؛ قاسمعلی بازایی

3.

تحلیلی بر وضعیت گردشگری استان یزد در افق 1404 با استفاده از پویایی‌های سیستم

سید حبیب الله میرغفوری؛ میر محمد اسعدی؛ محمد صالح مزیدی

4.

آینده‌پژوهی طرح تحول سلامت با کاربست مدل کی یه

سیدمحمدمهدی باکی هاشمی؛ سید عباس ابراهیمی

5.

مولفه ها، پیشایندها و پیامدهای تاثیرگذار بر تدوین استراتژی های بازاریابی سیاسی

حمیدرضا تیموری؛ کامبیز شاهرودی؛ علی اسماعیل زاده مقری؛ فرزین فرحبد

6.

ارائه مدلی برای خلق ارزش سازمانی با استفاده از تجزیه‌وتحلیل کلان‌داده

علی میرعرب؛ سیده لیلی میرطاهری؛ سید امیر اصغری

7.

اثر قابلیت‌های ظرفیت جذب دانش و آینده‌نگاری شرکتی بر عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: نظام بانکی ایران)

مهدی جنیدی جعفری؛ روح اله بیات؛ فرهاد درویشی؛ صفر فضلی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب