1.

طراحی الگوی تاثیر رسانه‌های سازمانی بر دلبستگی کارکنان و افزایش تعهد سازمانی به برنامه تحول دیجیتال بانک سپه

صفحه 7-16
علی آدوسی؛ علی اکبر فرهنگی؛ طهمورث حسنقلی پور؛ رضا نجف بیگی

2.

عناصر ایجاد تعلیق به‌واسطۀ روایت دَوَرانی در سینما و ادبیات داستانی

صفحه 17-28
فضل اله خدادادی

3.

الگوی ارتباطات رسانه ای برای ارتقاء سطح آگاهی کشاورزان و بهبود و توسعه کشاورزی (مورد مطالعه :رسانه های ترویجی)

صفحه 29-47
سید محمد موسوی؛ فائزه تقی پور؛ احمد رضا گل پرور

4.

مروری بر چالش های اجتماعی-اقتصادی پیاده سازی اینترنت اشیا

صفحه 49-64
بابک گلدوزیان؛ محمد سلطانی فر؛ سید علی رحمان زاده؛ سروش فتحی؛ سارا محمدپور

5.

ارزیابی انتقادی مطالعات تاثیر رسانه: مرور سیستماتیک

صفحه 65-79
مجید محمد زمانی؛ سید مجتبی امامی

6.

نقش کهن الگوها در شکل گیری روابط اجتماعی بر اساس رویکرد یونگ

صفحه 81-94
مهدیه بخشی؛ سروناز تربتی؛ علی جعفری؛ سیدمحمد دادگران؛ حبیب صبوری خسروشاهی

7.

توسعه الگوی برندسازی برای شبکه‌های تلویزیونی با رویکرد تقویت سرمایه اجتماعی موردمطالعه: شبکه نسیم

صفحه 96-112
رضا صارمی؛ احمد رضا شکرچی زاده؛ ناصر خانی؛ سید محسن بنی هاشمی

8.

ابعاد چهارگانه سلامتی در محتوای برنامه های سلامت محور رادیو استانی (باتأکید برمیزان استفاده و سبک زندگی شهروندان شهر همدان)

صفحه 114-127
ناهید سعادت سیرت؛ هادی خانیکی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب