1.

مطالعه الگوی پیشنهادی تولید تبلیغات تجاری در رادیو

صفحه 7-19
سید امیر یوسف فخار؛ حسن خجسته باقرزاده؛ علی اکبر رزمجو

2.

اینستاگرام در تجربه زیسته کاربرانش

صفحه 21-34
بهزاد کریمی؛ علی دلاور؛ علی اکبر فرهنگی

3.

فارسی یا پینگلیش؛ عوامل مؤثر بر گزینش خط در ارتباطات نوشتاری کاربران تلگرام و واتس‌آپ

صفحه 35-47
ارسام بابائی

4.

تبیین و شناسایی عوامل شکل‌دهی مدیریت افکار عمومی مشتریان بانک (مطالعه موردی: بانک ملی ایران)

صفحه 50-65
نادر اکبری وند؛ نازنین ملکیان؛ محمد سلطانی فر

5.

بررسی نقش شبکه‌های اجتماعی موبایلی بر صنعت روزنامه‌نگاری

صفحه 67-86
حنانه زینلی؛ محمد سلطانی فر؛ افسانه مظفری

6.

کاوشی برگفتمان‌های خبرگزاری صدا و سیما و شبکه ایران اینترنشنال در انتخابات مجلس یازدهم ایران

صفحه 87-106
مصطفی غلامی؛ ابراهیم فتحی؛ جهاندار امیری

7.

طراحی و اعتبارسنجی الگوی اثربخش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در صنعت شیر تهران

صفحه 108-122
مریم عبدلی؛ حسین بوداقی خواجه‌نوبر؛ رضا رستم‌زاده؛ فرزین مدرس خیابانی

8.

تولید محتوای رسانه‌های جمعی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و یادگیری افراد برای ارتقای سواد رسانه‌ای

صفحه 123-134
تقوی کولیوند؛ مژده ربانی؛ نجمه سدرپوشان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب