1.

طراحی الگوی پیامدهای برپاسازی فروشگاه پاپ‌آپ در صنعت خرده‌فروشی کالاهای تندمصرف: پژوهشی آمیخته

صفحه 1-26
نسا محمدی؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ کامبیز حیدرزاده

2.

ارائه مؤلفه‌های مؤثر برای بر مدل کسب‌و‌کارهای انرژی‬های تجدیدپذیر (با پیش‌بینی وضعیت انرژی‌های تجدیدپذیر در ایران و جهان تا سال 2030)

صفحه 27-49
شهرزاد هوشمندی نیا؛ کریم حمدی؛ سراج الدین محبی؛ افسانه زمانی مقدم

3.

الگوی راهبردی برندسازی خدمات پژوهشی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی

صفحه 51-66
محمد واشقانی فراهانی؛ منوچهر نیکنام؛ نادر غریب نواز؛ هرمز مهرانی

4.

طراحی و تبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه بر بازاریابی الکترونیکی با تأثیرگذاری تمایز شخصیت برند بر تمایل خرید

صفحه 67-82
عبدالرضا برهانی نژاد؛ فتانه علی زاده مشکانی؛ موسی رضوانی چمن زمین؛ کمال الدین رحمانی

5.

تأثیر تلاش‌های بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه مشتری در برندهای لوکس (مورد مطالعه: برندهای لوکس بازار پوشاک)

صفحه 83-99
ابراهیم قائد؛ حبیب شیرافکن لمسو؛ علیرضا حدادیان

6.

مسئولیت اجتماعی و کارایی سرمایه‌گذاری: نقش تعدیلی نوع استراتژی تجاری شرکت (مورد مطالعه: شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)

صفحه 101-115
داریوش آقبلاغی طهماسبی؛ میثم فرجی؛ امیر چراغی

7.

بخش‌بندی و تعیین نیمرخ مشتریان خودروهای پلاک اروند با استفاده از الگوریتم شبکه عصبی مدل نقشه‌های خودسازمانده

صفحه 117-136
نازنین عباسی؛ مریم درویشی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب