1.

شناسایی و تحلیل ابعاد اکوسیستم کارآفرینی فناورانه دانشگاهی ایران از منظر متخصصان مراکز رشد دانشگاهی

صفحه 1-12
آرش زعیم؛ مرتضی موسی خانی؛ علی داوری

2.

وضعیت سنجی برون سپاری در دستگاه های اجرایی استان مازندران

صفحه 13-28
فاضل زارعیان باغگاه؛ سعید امامقلی زاده؛ مهرداد متانی

3.

اولویت‌بندی مولفه‌های وصول مطالبات معوق در سیاست‌گذاری نظام مالی بانک سپه

صفحه 29-45
افشین گودرزی؛ محمود رضایی زاده؛ ماشا.. ولی خانی؛ علیرضا شیروانی جوزدانی

4.

تاثیر خط مشی توسعه صادرات کالاهای معدنی از طریق مناطق ویژه اقتصادی ( مورد مطالعه:منطقه ویژه اقتصادی هرمزگان)

صفحه 45-62
نادر نصرت آبادی؛ حسین وظیفه دوست؛ حمیدرضا سعیدنیا

5.

ارزیابی بازاریابی برند محور بر خط مشی های استراتژی رقابت در مدیریت شرکت های دولتی صاحب برند

صفحه 65-76
سهیل کریمی راد؛ لیلا آندرواژ

6.

خط مشی حسابرسی عملکرد مدیریت و ارزیابی وضعیت موجود عوامل آن‌ در سازمان‌های دولتی

صفحه 77-96
امین حسین زاده؛ نورمحمد یعقوبی؛ وحید پورشهابی

7.

ظرفیت سیاست، درک فضای گفتمانی و مسأله مشارکت سیاسی زنان در ایران

صفحه 97-114
زینب میرعلی سید خوندی؛ علی اشرف نظری؛ صادق زیباکلام

8.

مدل بازاریابی شخصی اعضای هیات علمی (موردمطالعه:دانشگاههای استان اردبیل)

صفحه 115-132
محسن شیرپور؛ صدرالدین ستاری؛ رسول وظیفه

9.

الگوی خط مشی رفتار خریدار مجازی با تکیه بر متغیر اعتماد به برند آنلاین

صفحه 133-152
کامبیز صناعی؛ اصغر مشبکی؛ حسن اسماعیل پور؛ سیاوش احمدی چهره برق

10.

طراحی مدل خط مشی‌گذاری تاب‌آوری کسب و کارهای دانش بنیان در دوران کرونا

صفحه 153-165
ابراهیم دوستی شرودانی؛ ناصر خانی

11.

تبیین الگوی خط مشی دو جانبه گرایی در عرصه مربیگری با رویکرد اکتشاف، انتفاع

صفحه 165-185
میرعلی سید نقوی؛ جهانیار بامدادصوفی؛ رضا واعظی؛ پریسا اختری

12.

پیاده سازی خط مشی بازاریابی دیجیتالی در حوزه شبکه های اجتماعی با رویکرد داده بنیاد

صفحه 185-198
نادیا محسنی؛ علی نوروزی مبارکه؛ عبداله نعامی؛ محمدرضا کاشفی نیشابوری

13.

ارائه الگوی خط مشی‌گذاری مدیریت ریسک‌های زنجیره تأمین مواد اولیه درشرایط عدم اطمینان با رویکردپویایی سیستم ها (مورد مطالعه:صنایع نسوز)

صفحه 199-215
مهدی یوسف زاده بیرق؛ ناصر فقهی فرهمند؛ سلیمان ایران‌زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب