1.

تبیین عوامل پیامدی الگوی برند سازی در صنعت حمل و نقل جاده‌ای کالا با رویکرد آینده پژوهی

پرویز تورانی قزوینی؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ حمید رضا سعیدنیا؛ علی بدیع زاده

2.

ارائه الگوریتم فرا ابتکاری جدید جهت حل مساله انتخاب ویژگی

مهدی خادم؛ عباس طلوعی اشلقی؛ کیامرث فتحی هفشجانی

3.

عوامل زیرساختی موثر در مدیریت آینده و توسعه صنعت پوشاک ایران

حسین وظیفه دوست؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ فروزنده عظیمی

4.

فراتحلیلی بر ویژگی های روانشناختی و رفتار رانندگی به منظور ارایه نقشه راه آینده پلیس در پیشگیری از سوانح رانندگی

پرویز فداکار گبلو؛ مهدی مولایی یساولی؛ سید مسلم موسوی پناه

5.

طراحی مدل ارزیابی کارآفرینی دانشگاهی ، رویکردی نوین برای مقایسه‌پذیری دانشگاه‌های آینده مورد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد

جواد توسلی نوقابی؛ حمیده رشادت‌جو؛ محمدعلی حسینی

6.

طراحی الگوی حکمرانی سهولت کسب و کار در چارچوب قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی ، فرهنگی کشور

امیرخسرو فخریان؛ غلامرضا معمارزاده طهران؛ افسانه زمانی مقدم؛ فریدون رهنمای رودپشتی؛ محمد علی افشار کاظمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب