1.

ارائه مدلی از نقش تمایزات فردی برپیش بینی تبلیغات چریکی با استفاده از شبکه عصبی پرسپترون

صفحه 1-15
تارا طائفی؛ وحیدرضا میرابی؛ قاسمعلی بازایی؛ سهیل سرمد سعیدی

2.

واکاوی تاثیر آینده نگاری شرکتی بر نوآوری در کسب و کارهای نوپا

صفحه 16-27
وحید مکی زاده؛ فاطمه شراعی

3.

بررسی وضعیت شاخص های جهانی شدن دانشگاه علوم پزشکی ایران برپایه آینده پژوهی

صفحه 27-41
سیامک سندگل؛ مجتبی معظمی؛ نرگس حسن مرادی

4.

شناسایی عوامل کلیدی موفقیت همکاری های R&D با رویکردی به آینده در زنجیره تامین گروه مپنا

صفحه 42-52
عباس خمسه

5.

بررسی اثرات عوامل و متغیرهای رقابت پذیری بین المللی برای شرکت‌های صنایع غذایی در ایران با رویکرد آینده پژوهی(مورد مطالعه: صنایع غذایی استان خوزستان)

صفحه 53-70
حسین غبیشاوی؛ عبدالخالق غلامی چنارستان علیا؛ محمد حقیقی

6.

شناسایی تاثیر تناسب و مراحل رشد آتی تیم با سطح فناوری بر موفقیت شرکت های دانش بنیان و فناور محور در ایران

صفحه 71-90
کمال سخدری

7.

تأثیر اجرای طرح ملی قبض سبز بر تحقق اهداف دولت الکترونیک با تاکید بر آینده نگری در شرکت برق

صفحه 91-103
رسول رنجبریان؛ بابک محمدی

8.

طراحی الگوی اثربخش آموزش کارآفرینی در صنایع تولیدی براساس نظریه داده بنیاد

صفحه 105-120
شهرام بیات؛ افسانه زمانی مقدم؛ حسین وظیفه دوست

9.

طراحی و تبیین الگوی تبلیغات اثربخش مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی در صنعت کسب و کارهای آموزشی (رویکرد آمیخته: تئوری داده بنیاد-مدلسازی معادلات ساختاری)

داود یعقوبی؛ سید محمود هاشمی؛ عبدالله نعامی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب