1.

الگوی تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی مجازی بر اساس رفتارشناسی کاربران

صفحه 7-19
تقوی کولیوند؛ مژده ربانی؛ نجمه سدرپوشان

2.

نقش سواد رسانه‌ای با میانجی‌گری سرمایه اجتماعی در روابط خانوادگی (مطالعه موردی: مددجویان 14 تا 18 سال تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی استان تهران)

صفحه 21-29
سیدابوالفضل پرپنچی؛ سمیه تاجیک اسماعیلی؛ لیلا نیرومند؛ نازنین ملکیان

3.

تحلیل فرایند اقتباس در فیلم سینمایی و کتاب شب‌های روشن بر مبنای گفتمان روایی ژنت

صفحه 30-43
محسن مراثی؛ محمد جواد بورقانی فراهانی

4.

عوامل تأثیرگذار در جلب مشارکت شهروندان شهر تهران برای اهدای خون در سازمان انتقال خون ایران (با توجه به عملکرد روابط عمومی سازمان)

صفحه 45-55
مهدی ذوالفقار؛ عبدالرضا شاه محمدی؛ افسانه مظفری

5.

تحلیل جامعه‌شناختی عوامل مؤثر بر خودشیفتگی دختران در شبکه‌های اجتماعی با تأکید بر شبکه اجتماعی اینستاگرام

صفحه 57-69
معصومه باقری؛ مریم قلیچی

6.

گونه‌شناسی شخصیت برند سازمان‌های رسانه‌ای (مورد مطالعه: شبکه‌های تلویزیون ایران و فارسی زبان ماهواره)

صفحه 71-92
محمد رضا پریزاد؛ رضا ابراهیم زاده دستجردی؛ مهرداد صادقی

7.

بررسی موانع توسعه گردشگری در حوزه فضای مجازی

صفحه 93-105
علیرضا بای؛ علی گرانمایه پور؛ اکبر نصرالهی کاسمانی؛ طهمورث شیری

8.

واکاوی سواد رسانه‌ای و اثربخشی رشته‌ی تحصیلی، در راستای بهبود مدیریت و سیاست‌گذاری (دانشجویان علوم پزشکی، مهندسی و انسانی دانشگاه رازی و علوم پزشکی کرمانشاه)

صفحه 107-118
فرزانه ذوالفقاری فرد؛ علی اصغر کیا


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب