1.

طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوری‌های نوین بانکی

مجتبی بیات؛ احمد سرداری؛ ناصر آزاد؛ عبداله نعامی

2.

بررسی عوامل موثر بر نرخ بازده اقتصادی طرح احداث کارخانه تولید پودر شیرخشک با استفاده از نرم‌افزار Comfar

علی حبیبی؛ علی شهابی

3.

ارزش ویژه برند و تصویر برند با وفاداری مشتریان در شرکت های دارویی

عطیه مرادی؛ حسین وظیفه دوست

4.

تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان

ناصر آزاد؛ مهتاب السادات موسوی فرد

5.

تحلیل نقش واسطه ای انتقال نفوذ اجتماعی در تأثیر مولفه های بازاریابی محتوای دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی و بازاریابی ویروسی الکترونیکی

محمدشعیب علامی؛ محمدهادی عسگری

6.

تاثیر حاکمیت شرکتی و پاداش مدیریتی بر سیاست های مالیاتی جسورانه: شواهدی از شرکت ها پذیرفته شده در اوراق بهادار تهران

سید فخرالدین فخرحسینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب