1.

بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار خرید مشتری با توجه به نقش میانجی لذت درک شده و رضایت مشتری در صنعت توریسم در ایران

سیده فاطمه حسینی خرمی؛ رسول عسگرپور

2.

مروری برنقش کارآفرینی اجتماعی بر توانمند سازی و اشتغال معلولین

امیرحمزه نخعی؛ احسانه نژادمحمد نامقی؛ سمیرا شاه منصوری

3.

روش بهینه پرداختِ بین‌المللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی

مجتبی بیات؛ احمد سرداری؛ ناصر آزاد؛ عبداله نعامی

4.

تاثیر قابلیت‌های تجارت الکترونیک و کارآفرینی بین‌الملل دربهبود عملکرد صادراتی شرکت‌های دانش بنیان

فاطمه شهدکار؛ وحید کشتی آرای؛ حسین وظیفه دوست

5.

تأثیر جهت‌گیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی

محسن مطیعی؛ علیرضا شیرین؛ وجیهه سراج؛ فاطمه منتظری سانیج

6.

مروری برتاثیر محتوای‌ تبلیغات در شبکه های مجازی‌ بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی

پریما خان بابائی؛ ناصر آزاد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب