1.

مروری بر عشق به مقصد گردشگری: مفاهیم مدیریتی برای کسب‌وکارهای گردشگری

صفحه 1-24
عباس فلاح نژاد؛ محمد علی عبدالوند؛ کامبیز حیدرزاده؛ محسن خون سیاوش

2.

تحلیل پارادایم فکری و ترسیم نگاشت علمی تحقیقات بین‌المللی در حوزه ابزارهای بازاریابی دیجیتال در صنعت مد و پوشاک

صفحه 25-44
مونا کشکی؛ شهناز نایب زاده؛ ابوالفضل داودی رکن آبادی؛ کریم حمدی

3.

تأثیر هیجانات منفی مشتریان بر تبلیغات شفاهی منفی الکترونیک با نقش میانجی انتقام و میل به بهبود (مورد مطالعه: شرکت دیجی‌کالا)

صفحه 45-57
فرانک خدایاری؛ شادان وهاب زاده؛ سالومه رجبلو

4.

تدوین مدل بازاریابی کشاورزی با تأکید بر گیاهان دارویی در ایران

صفحه 59-84
بیژن علی زاده؛ عبدالله نعامی؛ محمد کهندل؛ محمد نصراله نیا

5.

طراحی و سنجش پیشایندها و پیامدهای رفتار خرید مصرف‌کنندگان در انتخاب بسته‌بندی‌های سازگار با محیط‌زیست با رویکرد آمیخته

صفحه 85-103
سیده فاطمه علوی فومنی؛ علی قلی پورسلیمانی؛ حمیدرضا رضائی کلیدبری

6.

مدل تفکر انتقادی کارکنان بانک ملت مبتنی بر مؤلفه‌های بازاریابی داخلی

صفحه 105-137
کریم اسگندری؛ نگین میراب خانباغی؛ شادی عرفای جمشیدی؛ احمد فتحی عبداللهی

7.

مدیریت سود و ریسک لازمه افزایش کارایی شعب بانک ملی ایران

صفحه 139-149
علی طاهری؛ مهدی زاهد غروی؛ حمید آسایش

8.

طراحی مدل فضای خرده‌فروشی و خودپنداره، مصرف‌گرایی مشتری با رویکرد داده بنیاد

صفحه 151-170
بیضاء قاسمی؛ مهدی روح الامینی؛ علی ثریائی

9.

عوامل مؤثر بر خرید یا تعویض مبلمان در سبک زندگی امروز تهران

صفحه 171-182
یلدا قاسمی؛ نیلوفر شادمهری

10.

ارائه مدلی برای توسعه بازاریابی پایدار با استفاده از بازاریابی دیجیتال

صفحه 183-198
محمد باشکوه؛ محمد بهادری نژاد؛ نوید شفیعی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب