1.

مطالعه تأثیر سطح درگیری ذهنی مشتری در فرآیند بازاریابی افراد تأثیرگذار بر تمایل به سفر به مقصد، نگرش نسبت به برند و تمایل به خرید

صفحه 1-19
ثمین ذهبی؛ عباس اسدی؛ بهناز خدایاری

2.

طراحی مدل کیفی بازاریابی کار آفرینانه در بانک‌داری شرکتی

صفحه 21-41
مهدی کاسه گرها؛ محمد جواد تقی پوریان؛ جواد گیلانی پور؛ مهران مختاری

3.

طراحی مدل زیست‌بوم استارتاپ‌های حوزه خدمات پزشکی

صفحه 43-60
امیر ابراهیم پور؛ حمیده رشادت جو؛ امیر حسین ذوالفقاری صادق؛ نیره خسروی؛ نسترن مهدی پور اوجانی

4.

طراحی مدل رضایت از بازآفرینی خدمات با تأکید بر وفاداری به برند بر مبنای نظریه داده بنیاد در صنعت بانکداری

صفحه 61-85
سید محمد حسین لطفی آشتیانی؛ سید مهدی جلالی؛ بیتا تبریزیان

5.

مدل‌سازی ارزش ویژه برند در بانک سپه (رویکردی نوین به تکنیک دلفی - فازی نوع 2 الکتره نوع سه و معادلات ساختاری)

صفحه 87-112
کیومرث محسنی مهر؛ حسین بوداقی خواجه نوبر

6.

تأثیر ادراک مشتریان از مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتارهای فرانقش آن‌ها با میانجی‌گری وابستگی عاطفی به برند و تعدیل‌گری معنویت

صفحه 113-128
آذر کفاش پور؛ قاسم اسلامی؛ سعادت مصطفوی

7.

طراحی مدل بازاریابی دیجیتال در برند شرکت‌های تجاری آنلاین

صفحه 129-151
بنیامین مسیبی عمیدآبادی؛ اوژن کریمی؛ شهرام هاشم نیا

8.

سازوکار اثرگذاری عوامل اقتصادی و کسب‌وکار بر حجم سپرده بانکی در بانک‌داری اسلامی

صفحه 153-168
محمدرضا فعال نصیری؛ رامین خوچیانی؛ حمید آسایش؛ سید حسین آسایش

9.

طراحی الگوی یکپارچه توزیع کالاهای اساسی با هدف مبارزه با دلالی و رانت‌جویی

صفحه 169-192
سجاد شمسی گوشکی؛ محمد سلگی

10.

بررسی پیامدهای فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند با تکیه بر نقش میانجی تجربه الکترونیکی برند (مورد مطالعه: آکادمی دندانپزشکی دنولیکس)

صفحه 193-211
فرینوش لازار


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب