1.

اثربخشی آموزش کارآفرینی در صنایع تولیدی

صفحه 1-14
شهرام بیات؛ افسانه زمانی مقدم؛ حسین وظیفه دوست

2.

رابطه بازاریابی رسانه‏های اجتماعی با رفتار مصرف‏کننده بر اساس رده سنی با نقش میانجی ارزش ویژه برند در شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل

صفحه 15-30
زینب شعبانی نژاد؛ احسانه نژادمحمد نامقی؛ حسن اسماعیل پور

3.

ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی بازارهای بالقوه با رویکرد ارزش محوری محصولات لبنی (مورد مطالعه: بازار منطقه‏ای محصولات لبنی ایران) ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی

صفحه 31-42
زهرا رحیمی؛ ناصر آزاد؛ عبدالله نعامی؛ محمود مدیری

4.

بررسی نقش متغیرهای رسانه و همسالان در گرایش دانشجویان دختر نسبت به محصولات آرایشی و بهداشتی: تئوری عمل منطقی بسط یافته

صفحه 43-60
محمد نظری پور؛ بهار دستاران

5.

رتبه‏ بندی و مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل کسب و کار پایدار و نوآورانه اقامتگاه‏ های گردشگری سدهای استان خوزستان (مطالعه موردی اقامتگاه گردشگری سد مارون)

صفحه 61-86
محمد امین ایزدجو؛ مریم درویشی؛ محمد همتی؛ قنبر امیرنژاد

6.

ارائه الگوی برند مقلد در رفتار خرید برندهای لوکس در کسب و کارهای اینترنتی با استفاده از نظریه داده بنیاد

صفحه 87-102
محمد رحیم زاده اسفروشان؛ مجید فتاحی؛ نیلوفر ایمانخان

7.

ارائه الگویی از بازاریابی محتوا با رویکرد کیفی

صفحه 103-118
مریم قادری فر؛ جمشید سالار؛ علی اکبر آقاجانی افروزی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب