1.

اولویت بندی مولفه های کارآفرینی سازمانی در صنعت حفاری به روشANP

سیروس طهماسبی زاده؛ افسانه زمانی مقدم؛ منیژه حقیقی نسب

2.

بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیت نوآوری و عملکرد اقتصادی در صنعت هتلداری شهر قم

پیمان غفاری اشتیانی؛ مریم غیاث آبادی فراهانی

3.

بازاریابی درون(داخل) فروشگاهی: چارچوب، ابزارها و کاربردها

میلاد بخشی؛ عباس اسدی؛ کامبیز حیدرزاده

4.

موانع توسعه مهارت کارآفرینی در دانشجویان پرستاری و مامایی: یک مطالعه توصیفی

لیلی بریم نژاد؛ مرجان مردانی حموله؛ آلیس خاچیان

5.

بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان

سید رسول حسینی؛ عمار مقدس شرق؛ مهدی غفوری فرد؛ احسان محمدی باجگیران

6.

بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند

عباس قائدامینی هارونی؛ مهرداد صادقی؛ سمانه کلدانی؛ غلام رضا مالکی فارسانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب