1.

شناسایی و تبیین راهبردهای نگهداری خیرین ورزش یار در ساخت اماکن ورزشی

صفحه 15-29
اسماعیل دل داده مهربان؛ زین العابدین فلاح؛ طاهر بهلکه؛ اسرا عسکری

2.

نقش فعالیتهای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر رضایت مشتریان با نقش واسطه‌ای ارزش ادراک شده مشتریان فروشگاههای ورزشی شهر تبریز

صفحه 31-42
معصومه رییسی؛ ساجد پورحسن

3.

تاثیر بازاریابی شبکه‌ای بر وفاداری به برند تکنیک در مصرف‌کنندگان شهر بوشهر

صفحه 43-55
صفورا شهنیایی؛ سیما نجف نژاد

4.

بررسی دلایل ضعف اخلاق حرفه ای در ارتباطات فدراسیون فوتبال در سطح بین الملل

صفحه 57-70
مظفر یکتایار؛ مصطفی مصطفی پور؛ مژگان خدامرادپور؛ میثم اللهمرادی

5.

تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری‌های هوشمند در صنعت پوشاک ورزشی (مورد مطالعه: فروشگاه‌های لوازم ورزشی شهر تهران)

صفحه 71-82
کیوان ملانوروزی

6.

ارزیابی طراحی وب‌سایت‌های باشگاه‌های ورزشی خصوصی ایران بر اساس WEB-QEM

صفحه 83-90
علی کروکی؛ مینا حکاک‌زاده؛ محمد پوررنجبر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب