1.

طراحی مدل تدوین ره‌ نگاشت فناوری اطلاعات (مورد مطالعه: پیاده سازی بانک مجازی اختصاصی و سازمانی در شرکت فولاد مبارکه اصفهان)

صفحه 1-15
علی اکبر خورموجی؛ امیررضا نقش؛ اکبر اعتباریان خوراسگانی؛ رضا ابراهیم زاده دستجردی

2.

پیش‌بینی نابسامانی بانکی و سرایت بحران در شبکه بانکی (با کاربرد رویکرد ترکیبی خطی و غیرخطی)

صفحه 16-38
احمد بیدی؛ فریدون رهنما رودپشتی؛ رضا غلامی جمکرانی؛ حمید رضا کردلویی؛ مرتضی بکی حسکویی

3.

آینده پژوهی هوش فرهنگی با رویکرد سناریو سازی

صفحه 39-50
ایمان خاکی؛ ناصر میرسپاسی؛ محبوبه منتظرعطایی؛ حمید عرفانیان خان زاده

4.

تدوین مدلی جامع جهت ارزیابی عوامل بازاریابی الکترونیکی موثر بر زنجیره تامین چابک با رویکرد QFD در اپراتوری همراه اول ایران

صفحه 51-62
محمدرضا معتدل؛ مریم شریعتی؛ وحیدرضا میرابی

5.

بررسی عوامل موثر در شکست و موفقیت کسب و کار های نوپا در ایران با راهبرد نظریه زمینه ای ساخت گرا

صفحه 63-75
حمید عدل دوست؛ محمود البرزی؛ سید عبداله امین موسوی

6.

بررسی کمی انتقال فناوری در صنعت خودروسازی با استفاده از الگوی تحلیل ارتباط (مطالعة موردی برای دو محصول پژو 301 و 2008 در گروه صنعتی ایران‏خودرو)

صفحه 64-77
سید احمد مدیر قمی؛ طهورث سهرابی؛ زاد اله فتحی

7.

نگاهی آینده پژوهانه به مدل بازاریابی بر مبنای مجوز در حوزه بانکداری با کاربست رویکرد دلفی (مطالعه موردی : بانک ملت)

الهام ظریف چنارانی مشهد؛ اسفندیار دشمن زیاری؛ فرزاد آسایش

8.

نقش میانجی ریسک گریزی مالی بر رابطه بین ویژگی های شخصیتی مدیران ارشد و درماندگی مالی شرکت ها با رویکرد آینده پژوهی

خدامراد قانی دهکردی؛ حمیدرضا جعفری دهکردی؛ جمشید پیک فلک


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب