1.

بررسی تطبیقی شعارها و برنامه‌های انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 در محتوای روزنامه‌های کیهان، اعتماد، رسالت و شرق

صفحه 7-23
محمدحسن اسدی طاری؛ نسیم مجیدی قهرودی؛ افسانه مظفری؛ طهمورث شیری

2.

هویت جنسیتی برساختی در آثار سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر

صفحه 25-46
حفیظه مهدیان

3.

الگوی مفهومی مدیریت توجه در سیمای جمهوری اسلامی ایران

صفحه 47-62
شکوه سلطانی؛ اکبر اعتباریان؛ سعید شریفی؛ علی رشیدپور

4.

آثار و دستاوردهای فردی و اجتماعی حضور رسانه‌های خبری در جلسات دادرسی

صفحه 63-76
مرتضی راسته؛ فائزه تقی پور

5.

بررسی نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پیشبرد تبلیغات دهان به دهان الکترونیک مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: استان تهران)

صفحه 77-88
آناهیتا محمدی؛ محمد سیادتان؛ مهدی کروبی

6.

بررسی جامعه شناختی رابطه شبکه‌های اجتماعی و ارتباطات خانواده در مناطق روستایی شهرستان کاشمر

صفحه 89-99
نرجس ابراهیمی؛ حمیدرضا حسینی دانا؛ بیتا شاه منصوری

7.

تجارب کاربران زن از همذات‌پنداری با جراحی‌های زیبایی در محتواهای اینستاگرام

صفحه 101-113
مینا جلوان؛ عباس زمانی

8.

تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کننده در بازاریابی موبایل

صفحه 115-135
طاهره ارباب؛ حجت اله حمیدی؛ محسن قره خانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب