1.

نقش و تأثیر پیشایند های روانشناختی و نام تجاری بر مصرف کالاهای لوکس در قشر جوانان (مطالعه موردی: ساعت لوکس)

صفحه 1-33
محمد علی عبدالوند؛ ناهید ریحانی

2.

ارزیابی نقش و تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی، کیفیت کلی خدمات و رضایت مشتری بر فرایندتصمیم گیری خرید مصرف کنندگان درخریدهای آنلاین

صفحه 35-68
کامبیز حیدرزاده؛ احسان عادل پور

3.

ارزیابی تاثیرات مشترک متغیرهای شناختی و ارتباطی برند بر رفتارخرید مصرف کنندگان

صفحه 69-92
منصور صمدی؛ زینب ضیائی

4.

اندازه گیری رضایت مشتریان با استفاده از منطق فازی ( مطالعه موردی: دستگاههای خودپرداز بانک صادرات ایران در شهر تهران )

صفحه 93-113
رضا رادفر؛ فرهاد حسین زاده لطفی؛ آیسان خلیلو

5.

بررسی تاثیر تکنولوژی سیستم شناسایی از طریق امواج رادیویی بر کارآیی زنجیره تامین با تاکید برصنایع غذایی

صفحه 115-140
بهرام خیری؛ ثمینه ذوالفقاری

6.

ارزیابی کیفیت خدمات بانک ملی با استفاده ازروش سروکوال از نظر مشتریان استفاده کننده از خدمات بانکداری الکترونیک ( مطالعه موردی: بانک ملی شهر یزد )

صفحه 141-165
شهناز نایب زاده؛ حسن دهقان دهنوی؛ محمد رضا فیضی

7.

ارزیابی تاثیر درگیری محصول بر میزان وفاداری به برند تلفن های همراه (مطالعه موردی: دانشجویان )

صفحه 167-191
حمیدرضا سعیدنیا؛ سحر جمالی نژاد

8.

بررسی تاثیرات شایستگی نام تجاری بر وفاداری مشتریان دو بانک ملی ایران ( دولتی ) و بانک پارسیان ( خصوصی )

صفحه 193-225
مهرداد حسن زاده؛ علی قدیری

9.

بررسی عوامل موثر بر رفتار مصرف کنندگان در ترجیح برندهای خارجی به برندهای داخلی ( مطالعه موردی: دانشجویان )

صفحه 227-253
پیمان غفاری آشتیانی؛ پروانه چارستاد؛ ندا لونی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب